ЦИФРОВА ГРАМОТНІСТЬ В СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17716Ключові слова:
цифрова грамотність, економічна компетентність, соціальні мережі, штучний інтелект, професійно-орієнтоване навчання студентів-майбутніх економістівАнотація
У статті висвітлено характеристики і компоненти цифрової грамотності (компетентності), економічно й соціально виражені її персоналізовані й суспільні результати. Розглянуто окремі аспекти впровадження технологій штучного інтелекту (ШІ) в робочий процес, навчання і соціальний статус. Наголошено, що в процесі фахової освіти та формування цифрової грамотності (компетентності) необхідно враховувати актуальні тенденції цифровізації та динаміку її розгортання у зоні ближчої перспективи.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.