МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ЯК СКЛАДНИК ЗМІСТУ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17713Ключові слова:
літературна освіта, медіаграмотність, медіапродукти, урок літературного читання, учні початкових класівАнотація
Стаття доводить, що ефективність літературної освіти молодших школярів залежить від формування їхньої медіграмотності. Обґрунтовано використання спеціальних вправ і завдань відповідно до змістових ліній навчальної програми Нової української школи на уроках літературного читання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-07-25
Як цитувати
Іванова , Л. (2023). МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ЯК СКЛАДНИК ЗМІСТУ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 334–342. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17713
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.