МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ЯК СКЛАДНИК ЗМІСТУ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17713

Ключові слова:

літературна освіта, медіаграмотність, медіапродукти, урок літературного читання, учні початкових класів

Анотація

Стаття доводить,  що ефективність літературної  освіти молодших  школярів залежить від формування їхньої медіграмотності.  Обґрунтовано використання спеціальних вправ і завдань відповідно до змістових ліній навчальної програми Нової української школи на уроках літературного читання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Іванова , Л. (2023). МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ЯК СКЛАДНИК ЗМІСТУ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 334–342. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17713

Номер

Розділ

Статті