ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ ВАЛЬДОРФСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ У РІЗНОВІКОВІЙ ГРУПІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Оксана Доманюк Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка https://orcid.org/0000-0002-9955-4999

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17705

Ключові слова:

вальдорфська педагогіка, дошкільна освіта, різновікова група, діти дошкільного віку, заклад дошкільної освіти

Анотація

У статті проаналізована проблема використання ідей вальдорфської педагогіки у сучасній дошкільній освіті, зокрема різновіковій групі закладу дошкільної освіти. Розглянуто погляди Р. Штайнера на формування особистості та особливості навчання у різновіковому дитячому колективі. Представлено вимоги до вихователя та розвивального середовища групи, їх вплив на розвиток дитини, становлення її цінностей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Доманюк , О. (2023). ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ ВАЛЬДОРФСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ У РІЗНОВІКОВІЙ ГРУПІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 264–271. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17705

Номер

Розділ

Статті