ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Олена Волярська Київський національний лінгвістичний університет https://orcid.org/0000-0002-6812-1154
  • Олена Волик Педагогічний фаховий коледж комунального закладу вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради https://orcid.org/0000-0002-0778-2231

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17698

Ключові слова:

вища освіта, інноваційні технології, майбутні учителя, професійна підготовка

Анотація

У статті теоретично узагальнено інноваційні технології у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів у закладах вищої освіти. З’ясовано роль і можливості соціальних мереж і месенджерів для організації неперервного інформування споживачів освітніх послуг. Наголошено на таких основних тенденціях розвитку державної політики у сфері вищої освіти як: підвищення якості освіт, освіта впродовж життя, інтеграція  та європеїзація вищої освіти і наукової діяльності. Обґрунтовано, що в умовах військового стану викладачами українських  закладів вищої освіти педагогічного спрямування при викладанні дисциплін використано технологічні інновації  та соціальні інновації.  У перспективі слід дослідити ефективність поєднання традиційних методів викладання з інноваційними.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Волярська, О., & Волик, О. (2023). ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 209–214. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17698

Номер

Розділ

Статті