ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ФАХОВИХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Автор(и)

  • Ірина Борак Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса Шевченка https://orcid.org/0000-0002-7296-8825

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17695

Ключові слова:

фахова передвища освіта, безпечне освітнє середовище, форми навчання, організація освітнього процесу, воєнний стан

Анотація

У статті здійснено огляд окремих викликів системи освіти в умовах війни. Окреслено загальні положення Резолюції Ради Безпеки Організації Об’єднаних Націй (ООН) 2601 (2021), що визнає на офіційному рівні безпосередній зв’язок між освітою та миром і безпекою. Частково розглянуто і проаналізовано основні тенденції та особливості організації навчання у фахових коледжах України. Встановлено, що основним завданням освіти сьогодення є психолого-педагогічна підтримка учасників навчального процесу, створення сприятливого середовища для здобуття якісних знань та компетентностей в умовах воєнного стану. Визначено, що у новій освітній парадигмі студент є не об’єктом виховного впливу, а суб’єктом пізнавальної діяльності, діалогічні та інтерактивні стосунки між викладачем і здобувачем освіти визначають основну форму організації освітнього процесу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Борак , І. (2023). ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ФАХОВИХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 188–194. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17695

Номер

Розділ

Статті