ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ CASE-STAD У НАВЧАННІ ХІМІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17690Ключові слова:
кейс, хімія, урок, кейс-стаді, кейс-технологіяАнотація
У статті запропоновано підходи до реалізації кейс-методу як одного з провідних методів навчання. Для досягнення поставленої мети було проведено аналіз наукової літератури, який дав змогу виявити можливості та переваги даного методу, мету його застосування та навести приклади класифікації випадків. У статті наведено приклади навчальних ситуацій, які можуть стати основою для розробки кейсів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.