ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ CASE-STAD У НАВЧАННІ ХІМІЇ

Автор(и)

  • Сайданвар Умаров Худжандський державний університет імені академіка Б. Гафурова https://orcid.org/0000-0002-4829-9115
  • Фарход Сірожов Худжандський державний університет імені академіка Б. Гафурова

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17690

Ключові слова:

кейс, хімія, урок, кейс-стаді, кейс-технологія

Анотація

У статті запропоновано підходи до реалізації кейс-методу як одного з провідних методів навчання. Для досягнення поставленої мети було проведено аналіз наукової літератури, який дав змогу виявити можливості  та переваги даного методу, мету його застосування та навести приклади класифікації випадків. У статті наведено приклади навчальних ситуацій, які можуть стати основою для розробки кейсів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Умаров, С., & Сірожов, Ф. (2023). ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ CASE-STAD У НАВЧАННІ ХІМІЇ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 147–152. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17690

Номер

Розділ

Статті