ПРОЄКТ KNOWLO, ФІНАНСОВАНИЙ ERASMUS+, ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ В ГЛОБАЛЬНОМУ КОНТЕКСТІ В ОСВІТІ З ТОЧКИ ЗОРУ ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17685

Ключові слова:

KNOWLO, цифрове навчання, освіта, ВНЗ, викладачі, студенти

Анотація

Цей документ відображає роботу, яка виконується в рамках поточного проекту KNOWLO, який фінансується Erasmus+, «Сприяння культурі обміну знаннями в освітній організації», номер проекту: & Код 2021-1-LV01-KA220-VET-000029991KA220-VET-Партнерство у сфері професійно-технічної співпраці освіти та навчання. Проект спрямований на надання необхідної підтримки будь-якому професійно-технічному або традиційному вищому навчальному закладу (ВНЗ), який з нетерпінням чекає змін або перетворення, щоб стати розумною освітньою організацією. Проект триває і планується завершити до грудня 2023 року. Проект KNOWLO має 5 результатів, які партнери проекту з 4 різних країн зобов’язуються розробити. Вони розташовані в порядку від результату № 1 до результату № 5. У цьому документі йдеться про Результат № 1, Визначені підкритерії або розробка трансформаційної основи (цифрування практик навчання) у глобальному контексті. Цю статтю можна розглядати як тематичне дослідження щодо визначення різних аспектів розгляду під час переходу від традиційної організації навчання до організації розумного навчання. У документі обговорюється перспектива з точки зору однієї з найважливіших зацікавлених сторін в освітньому секторі (вчителі). У цьому документі пояснюється, якими є погляди вчителів на розумну організацію навчання та які аспекти, на їхню думку, необхідні для залучення всіх зацікавлених сторін до такої трансформації. У документі висвітлюється поточна ситуація в контексті цифрової трансформації з точки зору вчителя, а зібрані результати підкреслюють, як вчителі з різних регіонів бачать практику цифрового навчання з різних аспектів і потреб. Зібрані дані були проаналізовані за якісною та кількісною моделлю, а підсумкові обговорення сформулювали посібник щодо того, що можна і чого не робити, для будь-якої навчальної організації, яка з нетерпінням чекає перетворення на розумну навчальну організацію з точки зору вчителя.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Арафат, М. (2023). ПРОЄКТ KNOWLO, ФІНАНСОВАНИЙ ERASMUS+, ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ В ГЛОБАЛЬНОМУ КОНТЕКСТІ В ОСВІТІ З ТОЧКИ ЗОРУ ВЧИТЕЛЯ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 90–104. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17685

Номер

Розділ

Статті