РОБОТА В ЦИФРОВОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ПЛЮСИ І МІНУСИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17680Ключові слова:
вчитель, цифрове освітнє середовище, самоосвіта, професійний розвитокАнотація
Використання можливостей цифрового освітнього середовища для студентів є однією з ключових форм здобуття якісної освіти та самореалізації, а для викладачів – способом підвищення професійної майстерності у створенні цікавих занять та розробці методичних матеріалів. За допомогою цифрового середовища вчитель може ефективно працювати онлайн, готувати інтерактивні заняття для учнів на різних онлайн-платформах, підвищувати свою педагогічну майстерність, беручи участь в конкурсах, вебінарах, конференціях та тренінгах. Студенти можуть переглядати заняття онлайн, використовувати різні ресурси для онлайн-навчання, створювати проєкти з використанням сучасних освітніх технологій та займатися самоосвітою. Проте робота в цифровому освітньому середовищі має багато ризиків і небезпек, які можуть значно погіршити емоційний стан людини та призвести до матеріальних втрат.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.