РОБОТА В ЦИФРОВОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ПЛЮСИ І МІНУСИ

Автор(и)

  • Ірина Михайлівна Опаренюк Ліцей цивільного захисту Львівського державного університету безпеки життєдіяльності

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17680

Ключові слова:

вчитель, цифрове освітнє середовище, самоосвіта, професійний розвиток

Анотація

Використання можливостей цифрового освітнього середовища для студентів є однією з ключових форм здобуття якісної освіти та самореалізації, а для викладачів – способом підвищення професійної майстерності у створенні цікавих занять та розробці методичних матеріалів. За допомогою цифрового середовища вчитель може ефективно працювати онлайн, готувати інтерактивні заняття для учнів на різних онлайн-платформах, підвищувати свою педагогічну майстерність, беручи участь в конкурсах, вебінарах, конференціях та тренінгах. Студенти можуть переглядати заняття онлайн, використовувати різні ресурси для онлайн-навчання, створювати проєкти з використанням сучасних освітніх технологій та займатися самоосвітою. Проте робота в цифровому освітньому середовищі має багато ризиків і небезпек, які можуть значно погіршити емоційний стан людини та призвести до матеріальних втрат.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Опаренюк , І. М. (2023). РОБОТА В ЦИФРОВОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ПЛЮСИ І МІНУСИ . Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 39–43. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17680

Номер

Розділ

Статті