РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПРІОРИТЕТНОГО НАПРЯМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17679Ключові слова:
проектна діяльність, фахівець в галузі інклюзивної освіти, педагогічні умови, система професійної підготовкиАнотація
Проаналізовано практичні аспекти проектної діяльності. Проаналізовано основні парадигми організації психолого-педагогічного процесу проектної діяльності, що дало змогу визначити її принципові позиції у сфері інклюзивної освіти. Акцентовано увагу на важливості та необхідності вивчення та надання передового досвіду зарубіжних країн у контексті вищої освіти. Визначено ключові параметри та охарактеризовано педагогічні умови побудови системи професійної підготовки фахівців за напрямом інклюзивної освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.