РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПРІОРИТЕТНОГО НАПРЯМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17679

Ключові слова:

проектна діяльність, фахівець в галузі інклюзивної освіти, педагогічні умови, система професійної підготовки

Анотація

Проаналізовано практичні аспекти проектної діяльності. Проаналізовано основні парадигми організації психолого-педагогічного процесу проектної діяльності, що дало змогу визначити її принципові позиції у сфері інклюзивної освіти. Акцентовано увагу на важливості та необхідності вивчення та надання передового досвіду зарубіжних країн у контексті вищої освіти. Визначено ключові параметри та охарактеризовано педагогічні умови побудови системи професійної підготовки фахівців за напрямом інклюзивної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Супрун, Д. (2023). РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПРІОРИТЕТНОГО НАПРЯМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 33–38. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17679

Номер

Розділ

Статті