ЕФЕКТИ ІНТЕРАКТИВНОГО ЧИТАННЯ КНИГ ПРО РОЗВИТОК ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17677

Ключові слова:

інтерактив, читання, дошкільники, діяльність, якісний

Анотація

Раннє дитинство – один із незворотних періодів життя. Саме цей період є основою навчання майбутнього дитини. Перші роки дитинства - це період, коли когнітивний, фізичний і мовний розвиток відбувається швидше, ніж в інші роки. З цієї причини дуже важливо визначити досягнення інтерактивної діяльності з читання книг, яку потрібно проводити з дітьми в дошкільний період, і відповідно керувати процесом. Мета цього дослідження – визначити вплив інтерактивних занять з читання оповідань у школі та поза нею на сфери розвитку дітей, згідно з думками вихователів, кандидатів у дошкільні вихователі та батьків. Дослідницька група дослідження є філією Міністерства національної освіти в центрі міста Конья в 2020-2021 навчальному році. Він складається з самостійного дитячого садка, 5 вихователів у цій школі та 15 кандидатів у дошкільні вихователі, всього 20 осіб. У цьому дослідженні використовувався якісний метод дослідження.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Кабадайі, А. (2023). ЕФЕКТИ ІНТЕРАКТИВНОГО ЧИТАННЯ КНИГ ПРО РОЗВИТОК ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 8–21. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17677

Номер

Розділ

Статті