ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА В ЕПОХУ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ: УКРАЇНСЬКИЙ ДИСКУРС

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16732

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційна компетентність, цифрові технології, дистанційне навчання, технології дистанційного навчання, прогностична діяльність педагога, цифрова дидактика

Анотація

У статті розглядається специфіка формування інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічного працівника як пріоритетний напрямок розвитку вітчизняного освітнього процесу, побудованого на принципах цифровізації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Андрос, М. Є. (2022). ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА В ЕПОХУ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ: УКРАЇНСЬКИЙ ДИСКУРС. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 240–252. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16732

Номер

Розділ

Статті