СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16692

Ключові слова:

соціалізація, дошкільний вік, механізми економічної соціалізації

Анотація

В статті проаналізовані особливості формування економічних знань у дітей старшого дошкільного віку. Обґрунтовано значення дошкільного віку в подальшій соціалізації особистості. Розкрити психологічні механізми соціалізації дітей. Розглянуті поняття економічного мислення, економічної свідомості і можливості їх формування у старших дошкільників. Розкрито психологічні механізми соціалізації дітей та підкреслено важливість сформованості економічних знань у дітей старшого дошкільного віку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Мельничук , Т. І. (2022). СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 567–577. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16692

Номер

Розділ

Статті