РОЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16691Ключові слова:
дистанційна освіта, самостійна робота, творча працяАнотація
Дистанційне навчання стало необхідним з кінця 2019 року в результаті загальнодержавного карантину щодо запобігання стрімкому поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19. І набуло широкого поширення у багатьох країнах світу, зокрема в Україні та з кожним роком його популярність стрімко зростає. Самостійна робота це форма організації навчального процесу, при якій заплановані завдання виконуються студентом самостійно в навчальній аудиторії або поза нею, під методичним керівництвом викладача, але без його безпосередньої участі. Така робота студентів сприяє поглибленню й розширенню знань, посиленню інтересу до пізнавальної діяльності, формуванню творчої особистості майбутнього спеціаліста, здатного до постійного самовдосконалення та самоосвіти впродовж життя. Студентам, що навчаються за змішаною формою навчання з використанням дистанційних методів, необхідна сильна мотивація, оскільки більшість матеріалу доводиться освоюватися самостійно. Це вимагає достатньої сили волі, самодисципліни, самоорганізованості, відповідальності та самоконтролю. Особливого значення набуває така форма спілкування як дискусія. Під час дискусії студенти навчаються доброзичливо комунікувати один з одним та висловлювати свої думки не боячись критики та осуду, як викладача, так студентів групи. Завдання, як і виконують студенти під час самостійної роботи поглиблюють знання та вміння отримані під час лекційних та практичних занять, а відтак сприяють більш глобальному мисленню.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.