РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ У КОНТЕКСТІ СТВОРЕННЯ ЄДИНОГО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬО-НАУКОВОГО ПРОСТОРУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16673Ключові слова:
вища освіта, компетентність, реформування, цифровізаціяАнотація
У статті проаналізовано напрями реформування вищої освіти України у контексті створення єдиного європейського освітньо-наукового простору. Встановлено, що до цих напрямів слід віднести: упровадження змішаного формату навчання як поєднання аудиторних занять з дистанційними заняттями; підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників у процесі неформальної освіти й самоосвіти щодо підвищення їхнього рівня цифрової компетентності; впровадження фінансової автономії, яка дозволить залучити приватні кошти, розвивати прикладні галузі науки, підвищити якість освіти; орієнтація структури та змісту освітніх програм, навчальних планів і робочих програм на міжнародні перспективи підготовки фахівців.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.