СПРИНТ ЯК ІННОВАЦІЙНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ КРЕАТИВНИХ ПІДПРИЄМЦІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16670

Ключові слова:

Спринт, дизайн-мислення, ігрова педагогіка, інновації, ігрові методи навчання

Анотація

Охарактеризовано методику Спринт для навчання і швидкого прототипування. Проаналізовано досвід її застосування в Бразилії та Україні в рамках проекту Creative Spark.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Томлінс , Р., & Малинка, О. (2022). СПРИНТ ЯК ІННОВАЦІЙНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ КРЕАТИВНИХ ПІДПРИЄМЦІВ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 798–810. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16670

Номер

Розділ

Статті