СПРИНТ ЯК ІННОВАЦІЙНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ КРЕАТИВНИХ ПІДПРИЄМЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16670Ключові слова:
Спринт, дизайн-мислення, ігрова педагогіка, інновації, ігрові методи навчанняАнотація
Охарактеризовано методику Спринт для навчання і швидкого прототипування. Проаналізовано досвід її застосування в Бразилії та Україні в рамках проекту Creative Spark.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-26
Як цитувати
Томлінс , Р., & Малинка, О. (2022). СПРИНТ ЯК ІННОВАЦІЙНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ КРЕАТИВНИХ ПІДПРИЄМЦІВ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 798–810. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16670
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.