ІННОВАЦІЙНА ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ольга Славінська КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» https://orcid.org/0000-0002-9944-9240

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16664

Ключові слова:

інноваційна компетентність, новація, освітня інноватика, інноваційна діяльність, інноваційний розвиток

Анотація

У статті розкриваються особливості інноваційної діяльності педагога в умовах сучасності. Доводиться, що інновація є невід’ємною складовою як методів, так і змісту освіти. Аналізується готовність педагога до інноваційної практики задля пошуку шляхів підвищення професійної підготовки вчителя сучасної школи. Досліджуються філософські аспекти впливу технологізації суспільства на освіту. Акцентовано увагу на необхідності впровадження інновацій в систему неперервної педагогічної освіти в процесі інформаційної змінності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Славінська, О. (2022). ІННОВАЦІЙНА ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 752–760. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16664

Номер

Розділ

Статті