КУРС «ЕЛЕКТРОННА ДИДАКТИКА» ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: ДОСВІД РОЗРОБЛЕННЯ

Автор(и)

  • Марина Іванівна Скрипник Центральний інститут післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України https://orcid.org/0000-0003-4760-6723
  • Тетяна Сергіївна Кравчинська Центральний інститут післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України https://orcid.org/0000-0002-7521-3508
  • Наталія Петрівна Волинець Центральний інститут післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України https://orcid.org/0000-0001-7482-0325

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16663

Ключові слова:

Е-дидактика, кібернетична педагогіка, ландаматіка (дидактика машинного навчання), креолізовані навчальні тексти

Анотація

Розкрито практичні аспекти розроблення авторських тематичних курів «Е-дидактика» для підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Досліджено історичні джерела появи Е-дидактики, теоретичні засади та практичні аспекти реалізації змісту, принципів, методів, форм навчання електронної дидактики. Описано авторські підходи до розроблення робочого зошита з проблеми.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Скрипник , М. І., Кравчинська, Т. С., & Волинець, Н. П. (2022). КУРС «ЕЛЕКТРОННА ДИДАКТИКА» ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: ДОСВІД РОЗРОБЛЕННЯ . Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 742–751. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16663

Номер

Розділ

Статті