ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ, ГРОМАДЯН ТА СИСТЕМИ ОСВІТИ СІНГАПУРУ ЯК ЗРАЗКОВОЇ У СВІТІ

Автор(и)

  • Віктор Ілліч Сіткар Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0003-0465-2973
  • Степан Вікторович Сіткар Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0003-4599-454X

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16662

Ключові слова:

освіта, Сінгапур, особливості навчання, громадянська освіта, розвиток педагогів

Анотація

У статті розглядається освітня система Сінгапуру, яку наразі вважають зразковою у світі. Звертається увага на ідеологію освіти, особливості розвитку громадян та специфіку підвищення кваліфікації педагогів. Зазначено, що формула за якою працює система освіти в цій країні, трактується так: освіта - це знання і навички, помножені на ставлення до них. Наголошується, що ця країна вдало поєднала культурні, національні та економічні аспекти. Це дає їй підстави пишатися своїми здобутками, як найкращими у світі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Сіткар , В. І., & Сіткар , С. В. (2022). ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ, ГРОМАДЯН ТА СИСТЕМИ ОСВІТИ СІНГАПУРУ ЯК ЗРАЗКОВОЇ У СВІТІ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 734–741. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16662

Номер

Розділ

Статті