ОСВІТА ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА

Автор(и)

  • Тетяна Іванівна Сергієнко Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ https://orcid.org/0000-0002-4654-9248

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16660

Ключові слова:

сталий розвиток, концепція сталого розвитку, суспільство, соціальні потреби, освіта

Анотація

У статті розглядаються теоретичні аспекти концепції сталого розвитку суспільства як невід’ємної частини сучасної освіти. Досліджено суть сталого розвитку та з’ясовано, що основою сталого розвитку є освіта. Запропоновано рекомендації щодо розвитку суспільства як невід’ємної складової сучасної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Сергієнко , Т. І. (2022). ОСВІТА ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 718–725. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16660

Номер

Розділ

Статті