СИСТЕМНО-СТРУКТУРНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16654

Ключові слова:

методика, лексема, системно-структурний підхід, тематична група, візуальне сприйняття

Анотація

У статті досліджуються нові можливості дидактико-лінгвістичних прийомів щодо вивчення лексики української мови як іноземної, зокрема прийом системно-структурного підходу в опануванні тематичної групи слів на позначення слухового сприйняття.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Присяжнюк, О. (2022). СИСТЕМНО-СТРУКТУРНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 678–683. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16654

Номер

Розділ

Статті