МАЙСТЕРНІСТЬ СПІЛКУВАННЯ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ОСНОВА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16651

Ключові слова:

вчитель, педагог, учитель, учень, групова психотерапія, спілкування

Анотація

У статті розглядається майстерність спілкування та основні здібності, які педагогу потрібно розвинути, щоб досягти успіху в роботі. Кожна людина унікальна, отже, унікальний і спосіб її комунікації з оточуючими. Розкрито відмінність учителя, педагога, вчителя.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Піонтковський-Вихватень , Б. О. (2022). МАЙСТЕРНІСТЬ СПІЛКУВАННЯ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ОСНОВА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 655–665. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16651

Номер

Розділ

Статті