МАЙСТЕРНІСТЬ СПІЛКУВАННЯ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ОСНОВА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16651Ключові слова:
вчитель, педагог, учитель, учень, групова психотерапія, спілкуванняАнотація
У статті розглядається майстерність спілкування та основні здібності, які педагогу потрібно розвинути, щоб досягти успіху в роботі. Кожна людина унікальна, отже, унікальний і спосіб її комунікації з оточуючими. Розкрито відмінність учителя, педагога, вчителя.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-26
Як цитувати
Піонтковський-Вихватень , Б. О. (2022). МАЙСТЕРНІСТЬ СПІЛКУВАННЯ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ОСНОВА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 655–665. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16651
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.