ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ПЕДАГОГА НУШ ЯК ЧИННИК ЙОГО ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Наталія Павлик Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України https://orcid.org/0000-0002-5828-606X

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16650

Ключові слова:

психологічне здоров’я особистості, психологічна готовність, професійно-педагогічна діяльність, психологічні закономірності

Анотація

Статтю присвячено висвітленню результатів дослідження впливу психологічного здоров'я педагога на його психологічну готовність до творчої професійної діяльності. Автором визначено критерії гармонійності психологічного здоров'я та показники психологічної готовності педагога до творчої професійної діяльності в умовах Нової української школи.  Автором встановлено закономірності впливу психологічного здоров'я особистості на її готовність до творчої професійної діяльності. Чим вище рівень психологічного здоров’я педагога (здоровий спосіб життя, позитивні емоційні стани, сила волі, творча реалізація, соціальна адаптація), тим більш виражена в нього психологічна готовність до педагогічної творчості; чим вище рівень психологічного неблагополуччя, тим менш педагог здатний до професійно-педагогічної діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Павлик , Н. (2022). ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ПЕДАГОГА НУШ ЯК ЧИННИК ЙОГО ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 641–654. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16650

Номер

Розділ

Статті