ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Віта Віталіївна Павленко Житомирський державний університет імені Івана Франка https://orcid.org/0000-0001-8528-4054
  • Олеся Юріївна Петровська Житомирський державний університет імені Івана Франка

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16649

Ключові слова:

цифрова компетентність, інформаційна грамотність, комп'ютерна грамотність, комунікативна грамотність, медіаграмотність

Анотація

У статті розглянуто шляхи удосконалення цифрової компетентності майбутнього вчителя для забезпечення якості педагогічної освіти. Виділено рівні цифрової підготовки та шляхи формування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Павленко, В. В., & Петровська, О. Ю. (2022). ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 633–640. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16649

Номер

Розділ

Статті