ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16649Ключові слова:
цифрова компетентність, інформаційна грамотність, комп'ютерна грамотність, комунікативна грамотність, медіаграмотністьАнотація
У статті розглянуто шляхи удосконалення цифрової компетентності майбутнього вчителя для забезпечення якості педагогічної освіти. Виділено рівні цифрової підготовки та шляхи формування.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-26
Як цитувати
Павленко, В. В., & Петровська, О. Ю. (2022). ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 633–640. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16649
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.