ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ЯК ГОЛОВНА СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ

Автор(и)

  • Людмила Островська Рокитнянський ЗЗСО № 2

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16648

Ключові слова:

модернізація системи освіти, педагогічна майстерність, самоосвіта, учитель, учень

Анотація

Стаття присвячена аналізу педагогічної майстерності як головна складова педагогічної дії; вчитель - основна дійова особа у реформуванні сучасної освіти.  Проаналізовано стан державного управління неперервною освітою педагогічних працівників в Україні, зазначені проблеми реалізації неперервної освіти в українському освітньому просторі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Островська, Л. (2022). ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ЯК ГОЛОВНА СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 614–620. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16648

Номер

Розділ

Статті