СПРИЙНЯТТЯ ПРОБЛЕМ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ СТУДЕНТАМИ З РІЗНИМ ДОСВІДОМ РОБИТИ В ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16646

Ключові слова:

дистанційне (онлайн) навчання, пандемія, сприймаєма соціальна підтримка, SozU, MSPSS, дисперсійний аналіз, дискримінаційний аналіз, факторний аналіз

Анотація

У статті розглядаються ефекти сприйняття проблем, що виникають під час переходу до дистанційного онлайн-викладання студентами ЗВО. Вказані проблеми вивчалися протягом трьох послідовних хвиль пандемії COVID-19 протягом 2020-21 років, на основі прямих опитувань та соціально-психологічних досліджень на основі інструментів SozU та MSPSS, результаті оброблялися за допомогою факторного, дисперсійного та дискримінаційного аналізу. На вибірці зі студентів різних років навчання, що є представницькою для Університету імені Альфреда Нобеля, проведено крос-верифікацію вказаних підходів та показане, що більш широке охоплення студентської аудиторії різних років навчання дає більш досконалі результати. Сформульовані основні гіпотези щодо сприйняття проблем, пов’язаних з переходом до  дистанційного навчання з врахуванням досвіду роботи в новому форматі, які знайшли повне статистично значиме підтвердження. На основі виконаного аналізу зроблені висновки та проведене узагальнення досвіду роботи під час послідовних хвиль карантину COVID-19.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Момот, В. Є., & Литвиненко, О. М. (2022). СПРИЙНЯТТЯ ПРОБЛЕМ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ СТУДЕНТАМИ З РІЗНИМ ДОСВІДОМ РОБИТИ В ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 589–605. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16646

Номер

Розділ

Статті