КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ АВТОРСЬКИХ ВІДКРИТИХ ГІБРИДНИХ КУРСІВ ЯК ІННОВАЦІЙНОГО ЕЛЕМЕНТУ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ФПО
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16638Ключові слова:
авторський відкритий гібридний курс (АВГК), масовий відкритий онлайн курс (МВОК), інновації, освітній процес, заклади ФПОАнотація
У статті розглянуто можливе місце авторських відкритих гібридних курсів (АВГК) в інноваційній трансформації освітнього процесу в закладах ФПО. Під час дослідження були сформульовані основи концепції таких курсів і особливості їх реалізації. Також було проведено аналіз сильних і слабких сторін АВГК на противагу масовим відкритим онлайн курсам (МВОК). Під час аналізу були виявлені певні переваги АВГК як більш оптимального елементу освітнього процесу ЗФПО.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.