КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ АВТОРСЬКИХ ВІДКРИТИХ ГІБРИДНИХ КУРСІВ ЯК ІННОВАЦІЙНОГО ЕЛЕМЕНТУ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ФПО

Автор(и)

  • Дмитро Володимирович Кукушкін ВСП «Сєвєродонецький політехнічний фаховий коледж Східноукраїнського національного університету імені В. Даля» https://orcid.org/0000-0002-5597-8642
  • Надія Юріївна Лебедєва ВСП «Сєвєродонецький політехнічний фаховий коледж Східноукраїнського національного університету імені В. Даля»

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16638

Ключові слова:

авторський відкритий гібридний курс (АВГК), масовий відкритий онлайн курс (МВОК), інновації, освітній процес, заклади ФПО

Анотація

У статті розглянуто можливе місце авторських відкритих гібридних курсів (АВГК) в інноваційній трансформації освітнього процесу в закладах ФПО. Під час дослідження були сформульовані основи концепції таких курсів і особливості їх реалізації. Також було проведено аналіз сильних і слабких сторін АВГК на противагу масовим відкритим онлайн курсам (МВОК). Під час аналізу були виявлені певні переваги АВГК як більш оптимального елементу освітнього процесу ЗФПО.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Кукушкін, Д. В., & Лебедєва, Н. Ю. (2022). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ АВТОРСЬКИХ ВІДКРИТИХ ГІБРИДНИХ КУРСІВ ЯК ІННОВАЦІЙНОГО ЕЛЕМЕНТУ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ФПО. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 508–516. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16638

Номер

Розділ

Статті