ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Автор(и)

  • Вячеслав Михайлович Крамчанін Запорізька гімназія № 4 Запорізької міської ради
  • Раїса Миколаївна Крамчаніна Запорізька гімназія № 4 Запорізької міської ради

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16637

Ключові слова:

вчитель, інноваційна діяльність, компетентність, підвищення кваліфікації, цифрові ресурси

Анотація

Стаття присвячена розгляду проблеми підготовки вчителів закладів загальної середньої освіти до організації інноваційної діяльності учнів. Аналізуються теоретико-методологічні аспекти підготовки учителів   до інноваційної педагогічної діяльності з застосування інформаційно-комунікаційних технологій.  Встановлено, що інновації в освіті вважаються нововведеннями, спеціально розробленими або випадково відкритими. Визначені автором положення можуть використовуватися як регулятивна норма практики підготовки  вчителів до інноваційної професійної діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Крамчанін, В. М., & Крамчаніна , Р. М. (2022). ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 502–507. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16637

Номер

Розділ

Статті