ВІДКРИТА ОСВІТА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ: СУТНІСТЬ ТА ГОЛОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ

Автор(и)

  • Сергій Петрович Касьян Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти» https://orcid.org/0000-0001-7310-233X

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16631

Ключові слова:

відкрита освіта, інформаційно-комунікаційні технології, освітні моделі, дистанційне навчання, вільний обмін

Анотація

Стаття присвячена розвитку відкритої освіти в Україні та світі. Проаналізовано поняття «Відкрита освіта» та автором запропоновано його бачення сутності та змісту цього поняття, про справді актуальні проблеми та ідеї відкритої освіти, що вже набув великого поширення і впливу та, цілком можливо, визначатиме розвиток всієї системи освіти, культури викладання і навчання на десятки кроків вперед.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Касьян, С. П. (2022). ВІДКРИТА ОСВІТА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ: СУТНІСТЬ ТА ГОЛОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 463–471. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16631

Номер

Розділ

Статті