ПРО ДОЦІЛЬНІСТЬ ОПТИМАЛЬНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16627

Ключові слова:

викладання математики, комп’ютерні технології, лабораторні заняття

Анотація

Обґрунтовано доцільність та запропоновано шляхи оптимізації комп’ютерного супроводу математичної підготовки учнів та студентів. Наведені аргументи на користь суттєвого збільшення питомої ваги лабораторних занять з використанням комп’ютерних технологій у процесі викладання математики.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Закусило, А. (2022). ПРО ДОЦІЛЬНІСТЬ ОПТИМАЛЬНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 436–439. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16627

Номер

Розділ

Статті