ОСОБЛИВОСТІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В МАГІСТРАТУРІ В УМОВАХ ДУАЛЬНОЇ ФОРМИ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16626Ключові слова:
вчителі математики, дуальна форма освіти, практична підготовкаАнотація
У статті розглядаються особливості виробничої педагогічної практики майбутніх учителів математиики в умовах дуальної форми освіти в магістратурі.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-26
Як цитувати
Забранський, В. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В МАГІСТРАТУРІ В УМОВАХ ДУАЛЬНОЇ ФОРМИ ОСВІТИ . Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 431–435. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16626
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.