ПАРТИСИПАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ВИХОВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ: НАУКОВО-НОРМАТИВНЕ ПІДҐРУНТЯ ТА ШКІЛЬНА ПРАКТИКА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16621

Ключові слова:

виховання, лідерські якості, партисипація, партисипативний підхід, учнівське самоврядування

Анотація

В статті визначено нормативне підґрунтя партисипації учнів у школі, актуалізовані ключові аспекти виховання лідерських якостей учнів засобами учнівського самоврядування як форми партисипації. У  роботі використаний досвід Одеської обласної школи громадянської партисипації дітей та дорослих «УСі В ДІЇ».

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Гриньова, М. В. (2022). ПАРТИСИПАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ВИХОВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ: НАУКОВО-НОРМАТИВНЕ ПІДҐРУНТЯ ТА ШКІЛЬНА ПРАКТИКА. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 402–406. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16621

Номер

Розділ

Статті