ОСВІТА ДОРОСЛИХ ЯК СКЛАДОВА ОСВІТИ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16614Ключові слова:
освіта протягом життя, освіта дорослих, формальна освіта, неформальна освіта, інформальна освітаАнотація
У статті мова йде про такі явища як «освіта дорослих» та «освіта протягом життя». Автор відштовхується від тези, що «освіта дорослих» є невід’ємною складовою концепції «освіта впродовж життя». Особливість згаданої концепції полягає в тому, що вона дає підстави говорити про освіту не тільки як про інструмент для досягнення певного статусу, але й як про одну з важливих складових загального розвитку людини. Для розкриття основних аспектів теми увага зосереджується на особливостях освіти дорослих, її меті, видах, завданнях. У підсумках, акцент зроблено на тому, що під час розробки та реалізації державної політики в галузі освіти важливо брати до уваги об’єктивно-суб’єктивні, внутрішні й зовнішні фактори та характер їхнього впливу на систему освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.