ОСВІТА ДОРОСЛИХ ЯК СКЛАДОВА ОСВІТИ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ

Автор(и)

  • Галина Гайович Інститут державного управління та наукових досліджень з цивільного захисту https://orcid.org/0000-0003-0135-6191

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16614

Ключові слова:

освіта протягом життя, освіта дорослих, формальна освіта, неформальна освіта, інформальна освіта

Анотація

У статті мова йде про такі явища як «освіта дорослих» та «освіта протягом життя». Автор відштовхується від тези, що «освіта дорослих» є невід’ємною складовою концепції «освіта впродовж життя». Особливість згаданої концепції полягає в тому, що вона дає підстави говорити про освіту не тільки як про інструмент для досягнення певного статусу, але й як про одну з важливих складових загального розвитку людини. Для розкриття основних аспектів теми увага зосереджується на особливостях освіти дорослих, її меті, видах, завданнях. У підсумках, акцент зроблено на тому, що під час розробки та реалізації державної політики в галузі освіти важливо брати до уваги об’єктивно-суб’єктивні, внутрішні й зовнішні фактори та характер їхнього впливу на систему освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Гайович, Г. (2022). ОСВІТА ДОРОСЛИХ ЯК СКЛАДОВА ОСВІТИ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 348–353. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16614

Номер

Розділ

Статті