СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ В ЗФПО
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16612Ключові слова:
самостійна робота студентів, іноземна мова професійного спрямування, методи і технології навчання, заклади фахової передвищої освітиАнотація
У cтатті розглянуто сучасні підходи до організації самостійної роботи студентів у закладах фахової передвищої освіти. Проаналізовано різні види та методи самостійної роботи під час вивчення іноземної мови професійного спрямування.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-26
Як цитувати
Волошина, О. (2022). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ В ЗФПО . Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 333–338. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16612
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.