СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ В ЗФПО

Автор(и)

  • Олена Волошина КЗ ЛОР «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича» https://orcid.org/0000-0002-5256-4831

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16612

Ключові слова:

самостійна робота студентів, іноземна мова професійного спрямування, методи і технології навчання, заклади фахової передвищої освіти

Анотація

У cтатті розглянуто сучасні підходи до організації самостійної роботи студентів у закладах фахової передвищої освіти. Проаналізовано різні види та методи самостійної роботи під час вивчення іноземної мови професійного спрямування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Волошина, О. (2022). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ В ЗФПО . Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 333–338. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16612

Номер

Розділ

Статті