ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ ТА МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ НА УРОКАХ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Сергій Войналович Великомотовилівський навчально-виховний комплекс «Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Фастівської міської ради Київської області

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16611

Ключові слова:

міжпредметні зв’язки, інтегроване навчання, міжпредметна інтеграція

Анотація

У статті розглянуто питання інтегрованого навчання та міжпредметних зв’язків на уроках фізики. Подано сутність понять «міжпредметні зв’язки» та «інтегроване навчання», з’ясовано їх роль та функції у навчальному процесі. Стаття розрахована для вчителів фізики закладів загальної середньої освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Войналович, С. (2022). ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ ТА МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ НА УРОКАХ ФІЗИКИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 321–332. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16611

Номер

Розділ

Статті