ІНТЕРАКТИВНА ЛЕКЦІЯ ЯК СУЧАСНИЙ ВИД ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16608

Ключові слова:

лекція, інтерактивна лекція, здобувач освіти, освітній процес

Анотація

У статті розглядаються переваги використання інтерактивної лекції під час викладання фахових дисциплін. Аргументовано  переваги використання інтерактивних технологій у навчальному процесі. З’ясовано, що використання інтерактиву під час лекції забезпечує зворотній зв’язок із здобувачами освіти. Доведено, що інновації не виникають самі по собі, а є результатом наукових пошуків, аналізу, узагальнення педагогічного досвіду.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Бобкова, І. А., Бур’янова, В. В., Умінська, К., & Хранівська, В. О. (2022). ІНТЕРАКТИВНА ЛЕКЦІЯ ЯК СУЧАСНИЙ ВИД ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 288–293. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16608

Номер

Розділ

Статті