PEER-TO-PEER: ВІД МЕТОДУ НАВЧАННЯ ДО ОСВІТНЬОЇ ТЕХНОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Ольга Баніт Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України https://orcid.org/0000-0001-9002-6439

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16604

Ключові слова:

освітня технологія, peer-to-peer, «рівний-рівний», мережеве навчання, принципи

Анотація

Охарактеризовано особливості освітньої технології peer-to-peer, («рівний-рівний»), що діє за аналогією взаємодії комп’ютерів у мережі; виокремлено ключові принципи, наведено приклади її використання на різних рівнях: школа, університет, післядипломна, корпоративна освіта.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Баніт, О. (2022). PEER-TO-PEER: ВІД МЕТОДУ НАВЧАННЯ ДО ОСВІТНЬОЇ ТЕХНОЛОГІЇ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 264–268. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16604

Номер

Розділ

Статті