АНАЛІЗ УРОКУ ПРАКТИКУМУ ЯК ЗАСОБУ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЙОГО МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16600Ключові слова:
компетентність, професійна компетентність, викладач, стажист, аналіз уроку, методикиАнотація
Стаття присвячена проблемам формування та розвитку професійної компетентності майбутніх учителів-практикантів, способам і методам проведення уроків. Зазначено, що у розвитку компетентності майбутнього вчителя головну роль відіграють нові способи та методи проведення уроків, їх планування; запропоновано розроблені приклади аналізу уроків.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.