ІНТЕГРАЦІЯ НАУКИ, ОСВІТИ І ВИРОБНИЦТВА В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ КАЗАХСТАНУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16595Ключові слова:
наука, освіта, інтеграція, інновації, людський капітал, цінностіАнотація
У сучасних умовах людського існування необхідно породити новий тип людини, для якої потреба у творчості, саморозвитку та самозміні стане значною. Людям постіндустріального суспільства доведеться в більшій мірі, ніж копіювати, демонструвати вміння проектувати, постійно займатися самоосвітою, адже інформаційне середовище вимагає значної інтелектуальної мобільності. У період модернізації казахстанської економіки актуальним стало удосконалення системи підготовки кадрів з вищою професійною освітою. Інноваційний розвиток країни потребує перебудови системи освіти, а це можливо в умовах інтеграції науки, освіти та виробництва.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.