ІНТЕГРАЦІЯ НАУКИ, ОСВІТИ І ВИРОБНИЦТВА В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ КАЗАХСТАНУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16595

Ключові слова:

наука, освіта, інтеграція, інновації, людський капітал, цінності

Анотація

У сучасних умовах людського існування необхідно породити новий тип людини, для якої потреба у творчості, саморозвитку та самозміні стане значною. Людям постіндустріального суспільства доведеться в більшій мірі, ніж копіювати, демонструвати вміння проектувати, постійно займатися самоосвітою, адже інформаційне середовище вимагає значної інтелектуальної мобільності. У період модернізації казахстанської економіки актуальним стало удосконалення системи підготовки кадрів з вищою професійною освітою. Інноваційний розвиток країни потребує перебудови системи освіти, а це можливо в умовах інтеграції науки, освіти та виробництва.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Аяжан, С., Тлеубеківна, А. Н., & Дінара, Ж. (2022). ІНТЕГРАЦІЯ НАУКИ, ОСВІТИ І ВИРОБНИЦТВА В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ КАЗАХСТАНУ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 167–174. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16595

Номер

Розділ

Статті