ТАБЛИЦЯ САМООЦІНЮВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОГО ШКОЛИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16594

Ключові слова:

самооцінка, таблиця самооцінювання, стратегічна компетентність, майбутні вчителі початкової школи

Анотація

У статті йдеться про важливість використання таблиць самооцінювання для розвитку стратегічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи.  Наголошується, що таблиці самооцінювання спонукають студентів до розширення знань; підвищення мотивації до вивчення мови; розвитку  самостійності  учнів через розвиток навичок рефлексії, самооцінки та планування власної самостійної діяльності. Наведено кілька таблиць самооцінювання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Конотоп, О. (2022). ТАБЛИЦЯ САМООЦІНЮВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОГО ШКОЛИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 161–166. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16594

Номер

Розділ

Статті