ТАБЛИЦЯ САМООЦІНЮВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОГО ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16594Ключові слова:
самооцінка, таблиця самооцінювання, стратегічна компетентність, майбутні вчителі початкової школиАнотація
У статті йдеться про важливість використання таблиць самооцінювання для розвитку стратегічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Наголошується, що таблиці самооцінювання спонукають студентів до розширення знань; підвищення мотивації до вивчення мови; розвитку самостійності учнів через розвиток навичок рефлексії, самооцінки та планування власної самостійної діяльності. Наведено кілька таблиць самооцінювання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.