ОБМЕЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ 21 СТОЛІТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16591Ключові слова:
LMS, цифрове навчання, освіта, лабіринт, викладачі, студентиАнотація
Ця стаття робить крок вперед і досліджує галузь вищої освіти Латвії та прагне зрозуміти лабіринт викладачів і студентів за допомогою цифрових навчальних платформ, таких як «Програмне забезпечення для управління навчанням», (LMS), а для цієї статті Досліджено платформу LMS (Moodle), в одному конкретному вищому навчальному закладі (ВНЗ) Латвії - Міжнародному коледжі косметології (ICC). Дослідження намагається проаналізувати обмеження студентів і викладачів під час використання таких цифрових інструментів у повсякденній рутині та чого вони вимагають або шукають більше від таких платформ LMS. На основі аналізу результатів запропоновано потенційну нову модифікацію LMS, яка допоможе задовольнити поточні потреби та вимоги латвійських ВНЗ із змінними освітніми тенденціями та допоможе науковцям, зацікавленим сторонам, пов’язаним із освітнім сектором, включити платформу LMS, яка заснована і сформульована на основі вивчення місцевого ринку та людей.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.