НЕУСВІДОМЛЕННЯ В РАННЬОМУ ДИТИНСТВІ: ОГЛЯД В КОНТЕКСТІ ПСИХОАНАЛІТИЧНОЇ ТЕОРІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16586

Ключові слова:

раннє дитинство, психоаналітична теорія, психоаналіз, несвідоме

Анотація

«Основа особистості закладається в період від 0 до 5 років», — говорить Фрейд, представник психоаналітичної теорії, наголошуючи при цьому на важливості першого періоду дитинства для розвитку та формування особистості. Цей вислів підкреслює, наскільки важливим є життя, проведене в період раннє  дитинство дитинств-дитинство. Тому що дитинство та раннє  дитинство – це періоди, коли людське життя є найбільш чутливим і найбільш відкритим для зовнішніх впливів. Психоаналітики, розкриваючи аспекти підсвідомості особистості, з якими стикалися в дитинстві та в житті, залишаючи сліди, розкривають елементи, необхідні для лікування. Психоаналіз свідомих уявлень, почуттів і поведінки людини тісно пов'язані з підсвідомим рівнем цікавості. Раннє дитинство - це етап розвитку людини. Зазвичай це включає дитинство і деякий час після нього. Речі в підсвідомості ефективні в багатьох подіях, поведінці та збігах, які визначаються як свідомі. У цьому дослідженні розглядається концепція несвідомого в ранньому дитинстві з психоаналітичної точки зору.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Татліліоглу, К. (2022). НЕУСВІДОМЛЕННЯ В РАННЬОМУ ДИТИНСТВІ: ОГЛЯД В КОНТЕКСТІ ПСИХОАНАЛІТИЧНОЇ ТЕОРІЇ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 98–105. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16586

Номер

Розділ

Статті