НЕУСВІДОМЛЕННЯ В РАННЬОМУ ДИТИНСТВІ: ОГЛЯД В КОНТЕКСТІ ПСИХОАНАЛІТИЧНОЇ ТЕОРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16586Ключові слова:
раннє дитинство, психоаналітична теорія, психоаналіз, несвідомеАнотація
«Основа особистості закладається в період від 0 до 5 років», — говорить Фрейд, представник психоаналітичної теорії, наголошуючи при цьому на важливості першого періоду дитинства для розвитку та формування особистості. Цей вислів підкреслює, наскільки важливим є життя, проведене в період раннє дитинство дитинств-дитинство. Тому що дитинство та раннє дитинство – це періоди, коли людське життя є найбільш чутливим і найбільш відкритим для зовнішніх впливів. Психоаналітики, розкриваючи аспекти підсвідомості особистості, з якими стикалися в дитинстві та в житті, залишаючи сліди, розкривають елементи, необхідні для лікування. Психоаналіз свідомих уявлень, почуттів і поведінки людини тісно пов'язані з підсвідомим рівнем цікавості. Раннє дитинство - це етап розвитку людини. Зазвичай це включає дитинство і деякий час після нього. Речі в підсвідомості ефективні в багатьох подіях, поведінці та збігах, які визначаються як свідомі. У цьому дослідженні розглядається концепція несвідомого в ранньому дитинстві з психоаналітичної точки зору.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.