ПСИХОЛОГІЧНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ ВИКЛАДАННЯ ТА ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16582

Ключові слова:

володіння англійською мовою, мотивація, моральне задоволення, система освіти

Анотація

У статті подано світовий рейтинг навичок англійської мови; описано проблеми, які суттєво перешкоджають вивченню англійської мови в Україні,; запропоновано рекомендації щодо їх подолання, а також проаналізовано мотиваційну сферу та психологічний комфорт студентів під час вивчення іноземної мови. Існують інструментальні та інтегративні мотиви, які згадуються в цій статті. Розкрито педагогічний підхід до організації процесу навчання як життєво важливої ​​складової.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Анпілогова, Т., & Полухіна, М. (2022). ПСИХОЛОГІЧНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ ВИКЛАДАННЯ ТА ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 46–53. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16582

Номер

Розділ

Статті