ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ САМОРОЗВИТКУ СТУДЕНТА В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15882

Ключові слова:

саморозвиток, самовдосконалення, мотивація саморозвитку, психолого-педагогічні умови саморозвитку

Анотація

У статті розглядаються психолого-педагогічні умови активізації саморозвитку студента як одного з важливих завдань сучасної системи вищої освіти. Висвітлено основні принципи побудови навчального процесу і психолого-педагогічні умови, які сприяють активізації саморозвитку студентів: стиль і методи викладання, спрямовані на створення в студентів установки на саморозвиток, формування цінності саморозвитку і самовдосконалення. розвиток самосвідомості особистості, усвідомлення перспективи професійного майбутнього; аналіз проблем професійної етики, світогляду, спілкування, життєвого вибору; пріоритет активних методів навчання і завдань творчого характеру.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Яблонська, Т. М. (2021). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ САМОРОЗВИТКУ СТУДЕНТА В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 255–258. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15882

Номер

Розділ

Статті