НОВІТНЯ ПАРАДИГМА ВИЩОЇ ОСВІТИ: ВИКЛИКИ, ПЕРСПЕКТИВИ, ІННОВАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15874Ключові слова:
Євроінтеграція, фахівець галузі спеціальної освіти, професійна підготовка, система професійної підготовкиАнотація
Висвітлено нагальний стан проблеми становлення та розвитку системи професійної підготовки. Схарактеризовано концепції реформування, базиси перспективного бачення розвитку вітчизняної вищої освіти. Акцентується увага на важливості та необхідності вивчення і втілення передового досвіду зарубіжних країн у контексті вищої освіти. Визначено ключові параметри для забезпечення конкурентоспроможності фахівця.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.