ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ЗА ПРИНЦИПОМ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ДОСТУПНОСТІ: УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15870Ключові слова:
освіта, дошкільник, закон, заклад дошкільної освіти, гімназія, територіальна доступністьАнотація
У статті розглянуто деякі аспекти забезпечення територіальної доступності шкільної освіти в Україні починаючи із закладів дошкільної освіти. Розкрито естонський досвід реалізації цього принципу в закладах дошкільної освіти та гімназіях. Наголошується, що маленькі кроки можуть призвести до великих змін в освіті, зокрема діяльності місцевих територіальних громад, щодо стратегії безперервного навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.