ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ЗА ПРИНЦИПОМ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ДОСТУПНОСТІ: УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

  • Віктор Ілліч Сіткар Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0003-0465-2973
  • Степан Вікторович Сіткар Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0003-4599-454X

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15870

Ключові слова:

освіта, дошкільник, закон, заклад дошкільної освіти, гімназія, територіальна доступність

Анотація

У статті розглянуто деякі аспекти забезпечення територіальної доступності шкільної освіти в Україні починаючи із закладів дошкільної освіти. Розкрито естонський досвід реалізації цього принципу в закладах дошкільної освіти та гімназіях. Наголошується, що маленькі кроки можуть призвести до великих змін в освіті, зокрема діяльності місцевих територіальних громад, щодо стратегії безперервного навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Сіткар, В. І. ., & Сіткар, С. В. (2021). ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ЗА ПРИНЦИПОМ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ДОСТУПНОСТІ: УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 218–219. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15870

Номер

Розділ

Статті