СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ ВИТРАТ НА ЗБУТ ТА МАРКЕТИНГ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Олена Андріївна Радченко Національний авіаційний університет https://orcid.org/0000-0002-2387-2907
  • Ірина Віталіївна Труш Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15868

Ключові слова:

облік витрат, організація обліку, маркетингова діяльність

Анотація

В даній статті розклянуто проблему організації обліку витрат на збут та маркетинг торгівельного підприємства. Запропоновано удосконалення існуючої системи обліку витрат на збут та маркетинг торговельних підприємств у напрямку розмежування витрат підрозділів, що безпосередньо займаються збутом, та тих, що виконують маркетингові заходи щодо стимулювання збуту та формування лояльності споживача.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Радченко, О. А., & Труш, І. В. (2021). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ ВИТРАТ НА ЗБУТ ТА МАРКЕТИНГ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 212–214. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15868

Номер

Розділ

Статті