ЕФЕКТИ ДОВІРИ ПРИ ДИСТАНЦІЙНОМУ ВИКЛАДАННІ ЗА УМОВ ПАНДЕМІЇ КОРОНАВІРУСУ COVID-19

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15863

Ключові слова:

дистанційне викладання, форми доступу до освітнього контенту, ефекти довіри під час викладання, якість навчання

Анотація

У доповіді розглядаються ефекти довіри між викладачами та студентами, що встановлюється під час переходу до дистанційного онлайн-викладання протягом карантину 2020-21 року, які пов’язані з конкуренцією між найкращім освітнім контентом, доступним у мережі та матеріалами, які забезпечують викладачі у дистанційному навчанні, проаналізоване вплив довіри на процес накопичення знань протягом навчального циклу за умов забування й «хевісайдівської» мотивації до навчання, а також тренди у поведінці сучасних студентів з погляду теорії поколінь.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Момот, В. Є. (2021). ЕФЕКТИ ДОВІРИ ПРИ ДИСТАНЦІЙНОМУ ВИКЛАДАННІ ЗА УМОВ ПАНДЕМІЇ КОРОНАВІРУСУ COVID-19. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 194–195. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15863

Номер

Розділ

Статті