ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВПРОВАДЖЕННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПАРЛАМЕНТСЬКОЇ ПРОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15849Ключові слова:
готовність педагога, педагогічна майстерність, інтерактивні методи навчання, громадянська парламентська просвітаАнотація
У статті розглядаються питання готовності педагогічних працівників використовувати інтерактивні методи навчання під час громадянської парламентської просвіти як складової громадянської освіти. У роботі використані результати соціологічного дослідження «Громадянська парламентська просвіта в закладах освіти України», що проводилось авторами у січні 2021р.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.