ВИБІР ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ДОДАТКУ

Автор(и)

  • Олексій Михайлович Глазок Національний авіаційний університет https://orcid.org/0000-0002-1888-8779
  • Костянтин Анатолійович Ященко Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15839

Ключові слова:

навчальний додаток, аудіовізуальний канал сприйняття, інтерактивне навчання, ігровий рушій

Анотація

У статті розглянуто інформаційні технології, які можуть бути застосовані у сучасному навчальному процесі для створення навчального додатку, що забезпечить подання навчального матеріалу та перевірку знань учнів або студентів При виборі технології необхідно знайти компроміс між легкістю розробки та ефективністю взаємодії з учнем.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Глазок, О. М., & Ященко, К. А. (2021). ВИБІР ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ДОДАТКУ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 112–115. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15839

Номер

Розділ

Статті