ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15832Ключові слова:
інтеграція, інтегроване навчання, міжпредметна компетентністьАнотація
У статті розкривається сутність, принципи інтеграції, характеризуються форми і способи інтегрованого навчання в початковій загальній освіті нової української школи.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-09-02
Як цитувати
Войналович, В. В. (2021). ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 89–91. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15832
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.