ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Валентина Володимирівна Войналович Великомотовилівський НВК «ЗЗСО І-ІІІ ступенів–дитячий садок» https://orcid.org/0000-0002-1222-2319

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15832

Ключові слова:

інтеграція, інтегроване навчання, міжпредметна компетентність

Анотація

У статті розкривається сутність, принципи інтеграції, характеризуються форми і способи інтегрованого навчання в початковій загальній освіті нової української школи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Войналович, В. В. (2021). ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 89–91. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15832

Номер

Розділ

Статті